Superr Girll


Cool Stuff vs Hot Stuff
Monday, March 12 | 6:40 AM | 0 Words
Photobucket

Lama dah kan tak ber-blogging . Hehehe almaklumlah kerja busy sikit :face15:
Hahaha menyampah kan :face65:
Hari Isnin aku cuti so I jalan-jalan lha sepanjang hari kan . Sumpah seronok sangat :face42:
Tadi petang plan hang out dengan rakan se-Facebook nie :face26:
Ingat nak dating berdua jee tp ramai pulok yg ada , So join the Group lha .
Biasa lah Aiman ngan wife dea Ekin , then Mizy pun dgn wife dea Diella .
Ada sape tah lagi sorang , sesorang , haha kecian-kecian yg lain semua bercouple
then dea sorang je :face48:
Aku berdua dengan Khairul :face66:
I jalan dgn budak Hot You . Aww hahaha :face55:
Jalan-jalan je nt ade je budak tegur .
'' Wehh awek kau ehh , Najwa doee . Untunglee "
Message masuk , '' Khai You jalan dgn sape ? ''
Perghh budak nie mmg Hot lee .
Aku jln steady jee . Orang tegur aku '' Boyfriend ehh ? ''
senang je jwpn aku '' bukan lha , kwn dari Syurga '' . hahaha Poyo :face50:
mcm tak percaya pulok yg si Khairul ni bercita-cita nk jadi Pramugara . OMK OMK :face39:
Hahaha . Tunjang dah tunjang , muka pun hensem so okeh leteww :face34:
Tengah syok cerita then Khai tanya asal aku tak pakai make-up :face28:
So aku pun cerite lee yg aku nie nk pakai eye linear pun tak reti ini kan make-up kejadah sumpah muka aku cam Kak Limah nt :face7:
khai biasa lha gelak-gelakkan aku mcm org gile :face25:
Then kami pergi Tanjung . Khai kan atlete so dea ajak jog ,
Perghh budak nie sewel aku pakai casual cenggini ajak jog .
Last-last bkn jog tp makan jawabnya :128:
Hahaha seronok sangat-sangat harini .

'' Kemeja Merah , Tshirt Biru ''
'' You marah I Love You '' * as a friend oke

Nie kami -->
Bak kata Khairul nt lain kali belum tentu dpt jumpa so bile dah jumpa nie tak salah kodd
gaya kami macam Sweet Couple . Hahha :face72:

Hensem kan Pramugara saya nie , I dea punye Pilot . Hoho :face71:

Pendek vs Tonjang :face67:

Memikirkan masa hadapan . Our Future . Bakal Pramugara dan Arkitek , Insyaallah :face40:

:a3: Watlekk Wattpeaacee :116:

Spec Kongsi , Pleesing je lebih :face46:

Kasut Bieber Hitam vs Skinny Hitam then Kasut Grey vs Skinny Grey :face17:

Muka memasing :face60: mcm apa sehh .

Tengok sunset sesama . Thanks Khairul :face40:


-Past- | -New-